Reparatie

 

Eigen servicedienst           

Onze transportservice bestaat uit een systeem, dat aansluit bij de wensen van de logistiek beheerder. Abiom stelt aan de lokaal of logistiek beheerder een speciale transportkoffer beschikbaar. Deze koffer bevat onder meer twee ongebruikte zegels en een korte instructie.

De reparaties die centraal (afdeling logistiek) of decentraal (team/eindgebruiker) zijn binnengekomen, worden in de koffer verzameld. Vervolgens meldt men Abiom via mail of onze website de reparatie aan. Een koerier of onze eigen servicedienst haalt vervolgens op het afhaaladres de koffer op. Na ontvangst bij Abiom wordt de inhoud gecontroleerd en in ons systeem gezet. Hierop volgt prijsopgave en na akkoord reparatie.
Na de reparatie wordt het geheel verzegeld retour gezonden naar het afhaaladres. De reparatiekoffer blijft op het afhaaladres voor mogelijk nieuwe reparaties. Dit alles natuurlijk in een discrete transportkoffer zonder aanvullende gegevens aan de buitenzijde. 

De status van de zending kan worden gecontroleerd via een track en trace systeem.