HR medewerker M/V (24-30 uur)

De Mission Critical Solutions Group is een bedrijvengroep met meer dan 25 jaar ervaring in professionele radio- en datacommunicatie en een uitstekende staat van dienst. MCS group bestaat uit afzonderlijke business units waaronder Abiom Communication Systems, Abiom Fleet Systems, Abiom Special products, Abiom Command & Control Solutions, Abiom Communication Systems BE en C-pro.

Iedere unit heeft zijn eigen specialisatie en identiteit. Tientallen regionale en landelijke veiligheidsdiensten, grote industriële bedrijven, zorginstellingen en organisaties rondom complexe infrastructuur maken gebruik van onze expertise op het gebied van missie- en bedrijfskritische radiocommunicatie, mobiele data en voertuigopbouw.

Ons werkgebied beslaat de gehele Benelux. Daarbuiten werken wij met toegewijde partners.

De bundeling van know how en de jarenlange ervaring van ons team is de kracht van de groep. Voor nagenoeg ieder vraagstuk op het gebied van missie- en bedrijfskritische communicatietechnologie vinden wij een antwoord. ‘Bestaat niet’ zit niet in ons DNA, de oplossing komt er.

Onze klanten zijn Missie of Business kritische bedrijven waar veiligheid en kwaliteit van groot belang is. Innovatief, flexibiliteit en service- en klantgericht zijn onze kernwaarden en de kwaliteit van onze diensten, producten en mensen staat voorop.

Omdat wij enorm groeien en mooie projecten in het vooruitzicht hebben, zijn wij op zoek naar een HR medewerker.


Functie
 
     
Als HR medewerker krijg je een afwisselende baan waarin je een divers pakket aan werkzaamheden oppakt. Samen met de HR manager ben jij verantwoordelijk voor alle HR processen.

Wij zoeken een proactieve collega die verantwoordelijk is voor een accurate en efficiënte uitvoering van de werkzaamheden.  Je zorgt dat alle HR-processen binnen de organisatie soepel verlopen. Het betreft een rol waarbinnen een zekere mate van zelfstandigheid wordt verwacht en pro activiteit wordt gewaardeerd.

Taken

  • Je zorgt voor het up-to-date houden van de (digitale) HR-administratie (mutaties, aanstellingen, uitdiensttredingen, verzuim)
  • Je beheert de personeelsdossiers
  • Je coördineert de werving en selectie
  • Je stelt diverse soorten contracten/overeenkomsten op
  • Je verzorgt diverse werkzaamheden voor onze eigen Abiom Academy
  • Je bent een HR-aanspreekpunt voor medewerkers
  • Je onderhoudt contacten met externe organisaties (zoals arbodienst, verzekeraars, opleiders etc.)
  • Je ondersteunt en faciliteert bij de introductie van nieuwe medewerkers
  • Je houdt diverse collectieve regelingen bij zoals het Personeelshandboek, functie- en salarishuis etc.

Functie-eisen     

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding richting HR
  • Je bent accuraat en integer
  • Je hebt een positieve, enthousiaste werkhouding en bent een echte “aanpakker”
  • Je hebt affiniteit met MS Office / Excel
  • Als je ervaring hebt met AFAS is dat een pré
  • Je bent in staat overzicht te houden in een complexe en dynamische omgeving
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Als je ervaring hebt in een soortgelijke functie is dat een pré

Wij bieden je

  • Een innovatieve en dynamische werkomgeving
  • Een zelfstandige en afwisselende functie met ruimte voor eigen inbreng
  • Een prettige werksfeer in een informeel bedrijf
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 25 verlofdagen

Naast de juiste ervaring en achtergrond vinden wij het ook erg belangrijk dat er een persoonlijke klik is met de organisatie en het team.
 
Indien je in aanmerking wilt komen voor deze functie, ontvangen wij je CV en motivatiebrief graag zo spoedig mogelijk op werken@abiom.nl.
 
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Rosalie Siebelink-Kooijman via +31 24 373 44 22.