Vacature ICT beheerder M/V (24-40 uur)
De Mission Critical Group is een bedrijvengroep met meer dan 25 jaar ervaring in professionele radio- en datacommunicatie en een uitstekende staat van dienst. MCG bestaat uit afzonderlijke business units waaronder Abiom Communication Systems (Nederland en België), Abiom Fleet Systems, Abiom Special products, Abiom Command & Control Solutions en C-pro.
Iedere unit heeft zijn eigen specialisatie en identiteit. Tientallen regionale en landelijke veiligheidsdiensten, grote industriële bedrijven, zorginstellingen en organisaties rondom complexe infrastructuur maken gebruik van onze expertise op het gebied van missie- en bedrijfskritische radiocommunicatie, mobiele data en voertuigopbouw.
Ons werkgebied beslaat de gehele Benelux. Daarbuiten werken wij met toegewijde partners.
De bundeling van know how en de jarenlange ervaring van ons team is de kracht van de groep. Voor nagenoeg ieder vraagstuk op het gebied van missie- en bedrijfskritische communicatietechnologie vinden wij een antwoord. ‘Bestaat niet’ zit niet in ons DNA, de oplossing komt er.
Onze klanten zijn Missie of Business kritische bedrijven waar veiligheid en kwaliteit van groot belang is. Innovatief, flexibiliteit en service- en klantgericht zijn onze kernwaarden en de kwaliteit van onze diensten, producten en mensen staat voorop.
Functie
Als ICT beheerder ben je het aanspreekpunt binnen de organisatie als het gaat om functionele en technische ICT vraagstukken.
Je zorgt dat onze ICT omgeving soepel, foutloos en gebruiksvriendelijk draait, dit zorgt voor het voortdurend zoeken van de balans tussen gebruiksgemak en beheerbaarheid.
Als ICT beheerder ben je dienstbaar naar de organisatie. Je hebt inzicht in bedrijfsprocessen en je snapt hoe je deze met de juiste ICT kunt ondersteunen. Je begrijpt het belang van een foutloos draaiende ICT omgeving, bij uitval schakel je direct om het probleem te verhelpen. Je bent dan ook alert op knelpunten en zoekt actief naar verbetermogelijkheden. Daarbij luister je naar de gebruikers en weet je wensen uit de praktijk te vertalen naar de juiste functionaliteiten. Jij ziet waar het werk ligt en gaat daar zelfstandig mee aan de slag.
Je neemt deel aan projecten met als doel de inzet /het gebruik van de ICT omgeving te verbeteren en te waarborgen, waardoor we makkelijker kunnen meebewegen met de organisatie.
Je werkt nauw samen met het Security team. Jouw leidinggevende is onze CEO.
Taken
- Je beheert en optimaliseert de ICT omgeving
- Je communiceert met gebruikers over functionaliteiten en prestaties van de ICT omgeving
- Je signaleert en verhelpt eventuele problemen of knelpunten
- Je bespreekt wijzigingsvoorstellen met gebruikers
- Je geeft advies aan het Security team en directie omtrent benodigde of gewenste aanpassingen
- Je schrijft werkinstructies en houdt deze up-to-date
- Je signaleert informatiebehoefte en organiseert voorlichtingsbijeenkomsten en andere vormen van informatievoorziening
- Je voert op verschillende niveaus controles aan de processen en output uit
Functie-eisen
- Je hebt HBO/MBO++ werk- en denkniveau bij voorkeur opgeleid richting ICT beheerder.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je denkt klant- en oplossingsgericht
- Je bent in staat overzicht te houden in een complexe en dynamische omgeving en hebt een proactieve houding
- Je hebt aantoonbare ervaring met (functioneel) ICT beheer
- Je bent kritisch
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschriftJe hebt kennis van ISO27001, de standaard voor informatiebeveiliging
- Je bent bereid op termijn de applicaties AFAS en Link2 te beheren
Wij bieden je
- Een innovatieve en dynamische werkomgeving
- Een zelfstandige en afwisselende functie met ruimte voor eigen inbreng
- Een prettige werksfeer in een informeel bedrijf
- Mogelijkheden tot persoonlijke en professionele ontwikkeling
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 25 verlofdagen en 13 ADV dagen o.b.v. een 40-urige werkweek
Naast de juiste ervaring en achtergrond vinden wij het ook erg belangrijk dat er een persoonlijke klik is met de organisatie en het team.
Indien je in aanmerking wilt komen voor deze functie, ontvangen wij je CV en motivatiebrief graag zo spoedig mogelijk op werken@abiom.nl.
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Rosalie Siebelink-Kooijman via +31 24 373 44 22.